اخبار شهرستان » اخبار ویژه » سیاسی
کد خبر : 68608
چهارشنبه - 2 آذر 1401 - 18:12
فرمانده سپاه ناحیه اهر:

دشمنان با تکیه بر عناصر داخلی به دنبال گسترش اغتشاشات هستند

فرمانده سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه دشمنان با تکیه بر عناصر داخلی به دنبال گسترش اغتشاشات هستند، گفت: ترور مردم و نیروهای امنیتی با اعتراض هم‌خوانی ندارد.

دشمنان با تکیه بر عناصر داخلی به دنبال گسترش اغتشاشات هستند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ پاسدار حسن سیفی ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای شهرستان اهر گفت: فتنه اخیر که به اغتشاشات گسترده با جنگ رسانه‌ای و ترکیبی شکل گرفته از فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ به مراتب خَشن‌تر و گسترده‌تر است. این فتنه صرفاً به بهانه درگذشت مرحومه مهسا امینی شکل گرفته و دشمنان که پیش‌تر برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده بود را عملیاتی کردند.

سیفی گفت: اگر جمهوری اسلامی از نظر قدرت و تسلیحات نظامی به پیشرفت نرسیده بود، گروه‌های تروریستی از جمله داعش، کشور را به ناامنی کشیده بودند همانطور که در اغتشاشات اخیر به ترور مردم و نیروهای امنیتی روی آوردند تا در شرایط مماشات نظام جمهوری اسلامی با اغتشاش‌گران، ناامنی ایجاد کرده و مردم را علیه همدیگر تحریک کنند.

وی با بیان این‌که لیدرها و اتاق فکر دشمن در اغتشاشات اخیر برای ایجاد ناآرامی در شهرها، از جمله اهر و … برنامه‌ریزی کرده بودند، تصریح کرد: بسیاری از توطئه‌ها و اقدامات تروریستی در کشور و حتی آذربایجان‌شرقی توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و خنثی شده است. به عبارتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان در شرایط فعلی پنجه در پنجه با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای غربی و اروپایی است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با انتقاد از همراهی برخی خواص و چهره‌های سیاسی، فرهنگی و ورزشی با توطئه‌های دشمنان گفت: دشمن به جهت شکست در جبهه‌های مختلف از جمهوری اسلامی ایران، امید به عوامل و عناصر خود در داخل کشور دارد تا به واسطه عوامل داخلی، اغتشاشات را به جنگ داخلی و مسلحانه تبدیل کند.

سیفی با تأکید بر این‌که هیچ کسی منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی نیست، یادآور شد: خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی تدوین و اجرایی کرده که امیدواریم با تداوم و اجرای آن، شاهد رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.