به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علیرضا صیادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فرآیند صدور احکام رتبه یک، تقریبا برای همه همکاران شاغل مشمول رتبه بندی صادر شده و صدور احکام اندک باقی مانده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به انجام مراحل مختلف تعیین رتبه معلمان در سامانه رتبه بندی و ارزیابی مدارک و مستندات معلمان توسط ارزیابان حرفه ای و کارگروه های مربوطه و در نهایت هیات های  ممیزی امیدواریم طی ماه های آینده، رتبه واقعی معلمان استان مشخص شده و احکام کارگزینی مربوطه صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با توجه به تلاش های شبانه روزی همکاران استان و نواحی و مناطق، عملکرد استان آذربایجان شرقی در فرآیند رتبه بندی جزو استان های پیشتاز است.

صیادی در ادامه افزود: برای همکاران بازنشسته بعد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ، فعلا حکمی صادر نشده و در آذر ماه، این مهم نیز میسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در خصوص همکاران انتقالی موقت و دائم با توجه به نیاز تبادل فایل انتقالی بین مناطق مبدا و مقصد قسمت اعظم کار انجام شده و در مواردی اندک باقی مانده نیز تلاش می‌شود تا آذرماه این مشکل نیز حل شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: تاریخ صدور احکام از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بوده و با توجه به پرداخت علی الحساب ۹ ماهه  قبلی به حساب همکاران عزیز، سه ماه از مقدار پرداخت شده بابت ماههای فروردین – اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۱از مجموع پرداختی مزایای رتبه بندی کسر شده است  و تاریخ  اجرای احکام  ترمیم حقوق نیز از ابتدای مهرماه جاری بوده و معوقات آن نیز همانند رتبه بندی اعمال شده است.

وی در توضیحی افزود: پرداخت معوقه احکام ماه‌های قبل  همکاران منتقلی داخل استان در ۶  ماهه اول سال  توسط منطقه مبدا صورت می‌گیرد.

صیادی خاطرنشان کرد: همکاران ذیربط در نواحی و مناطق و همچنین اداره کل با توجه به مهلت بسیار کم بصورت  شبانه روزی تلاش کردند تا   فرآیند صدور احکام، کنترل  و تنظیم اسناد پرداخت حقوق در اسرع وقت به اتمام برسد  که وظیفه خود میدانم از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

منبع: فارس