به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام پورخاقان در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به عنوان مرجع اختصاصی به وظیفه قانونی خود عمل کرده و عمل می‌کند. نیرو‌های مسلح ما مثال زدنی هستند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ضمن تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح در مقابل همه فشار‌ها صبوری کردند و ایستادند، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح در کنار مردم بوده و هستند و از جان،‏ مال و امنیت مردم و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی همچنین تاکید کرد: هر کجا در جریان اغتشاشات از طرف نیرو‌های مسلح خساراتی به اموال مردم وارد شده است وظیفه قانونی ما ایجاب می‌کرده ما ورود پیدا کنیم و ورود پیدا کرده ایم. از همان ابتدا تحقیقات خود را در خصوص موارد مختلف انجام داده ایم و پرونده‌هایی تشکیل شده و در حال رسیدگی هستیم.

پورخاقان افزود: در خصوص اتفاقاتی که در زاهدان رخ داد سازمان قضایی از ابتدا ورود پیدا کرد و در حال رسیدگی هستیم و پرونده تشکیل شده است و همچنین در برخی موارد دیگر که خسارت‌هایی وارد شده و افرادی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند پرونده تشکیل شده و رسیدگی می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افرادی که مامورین اموالشان را تخریب کرده اند، به دادسرا‌های نظامی در مراکز استان سراسر کشور مراجعه کنند و شکایت خود را با دلیل و مدرک ارائه دهند. در کمال بی طرفی تحقیق و رسیدگی می‌شود و حکم صادر می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما