اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 68793
دوشنبه - 7 آذر 1401 - 16:40
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای این کمیسیون به آذربایجان شرقی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه های اجتماعی خبر داد.

سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسین حاتمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در کلیبر اظهار داشت: روز چهارشنبه نهم آذر ماه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی میهمان استان آذربایجان شرقی خواهند بود.

دبیر کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از کارخانه‌ها، مجتمع‌های تولیدی و هلدینگ‌های اقتصادی مجموعه وزارت کار؛ بررسی حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تبریز؛ بررسی وضعیت روابط کار و مسائل اشتغال و شرکت در مجمع عالی بسیج استان از برنامه‌های اصلی این سفر است.

وی از حضور اعضای کمیسیون در شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین، هوراند، چاراویماق، هشترود و محدوده منطقه آزاد ارس خبر داد و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان؛ نشست با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان؛ بررسی موضوعات کار و تأمین اجتماعی، فنی و حرفه‌ای و بهزیستی با حضور رؤسای سازمان‌های وابسته و حضور در شورای اداری استان با حضور احتمالی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محورهای این سفر و مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی کمیسیون اجتماعی در استان خواهد بود.

منبع: مهر