به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسین حاتمی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در بدو ورود اعضای کمیسیون اجتماعی به تبریز که با استقبال معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل کار این استان همراه شد، در بیان دستورکار آن ها برای این سفر ۳ روزه، گفت: این سفر پیرو سفرهای نظارتی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به استان های مختلف انجام شده است که طی آن به مدت ۳ روز کاری بازدید از بخش های مختلف ۸ شهرستان اعم از تبریز، کلیبر، خداآفرین، هوراند، هشترود، چاراویماق، جلفا، مرند و منطقه آزاد ارس را در دستورکار داریم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس، تصریح کرد: در این سفر از شرکت ها، مجتمع ها و هلدینگ های اقتصادی بخصوص مجموعه هایی که وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، صندوق های بازنشستگی و شستا، داروسازی شهید قاضی، فروشگاه اتکای آذربایجان، صنایع چینی، عالم آرای مرند و اتاق بازرگانی تبریز بازدید خواهیم کرد. همچنین در جلسه مجمع عالی بسیج استان نیز حضور پیدا خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: نحوه فعالیت ها در حوزه روابط کار، اشتغال و مشکلات اجتماعی از دیگر موضوعاتی است که پیگیری خواهیم کرد، همچنین دیداری با فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی تبریز، امام جمعه استان آذربایجان شرقی، آیت الله آل هاشم، معاونان وزیرکار، رؤسای سازمان های وابسته به این وزارتخانه اعم از بهزیستی، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای و … خواهیم داشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، تاکید کرد: ما ضمن حضور در نشست شورای اداری استان نشستی نیز در استانداری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهیم داشت که در آن به جمع بندی مصوبات و دستاوردهای این سفر خواهیم پرداخت.

منبع: خانه ملت