به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یعقوب هوشیار اظهار کرد: در راستای نظارت بر پروژه های شهری، لازم است تا سه ماه پروژه‌های افتتاح‌شده را رصد کنیم و باید نظارت بیشتری روی پروژه‌ها بخصوص پروژه‌های ترافیکی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه دوربرگردان کرکج باید تسریع یابد، بر لزوم نصب و اجرای علائم راهنمایی و رانندگی، سرعت‌گیر و خط کشی این مسیر تاکید کرد.
شهردار تبریز ایجاد رمپ برای مسیر خاوران به جاده تهران را از جمله نیازهای این مسیر عنوان کرد و افزود: کاهش بار ترافیکی میدان بسیج از برنامه های ترافیکی مدیریت شهری است چراکه تصادفات زیادی در این مسیر منجر به فوت شده‌ است.
وی احداث پل‌های عابر پیاده بخصوص در مقابل کارخانجات مسیر جاده تهران را از برنامه های اولویت دار دانست و گفت: دسترسی مسیر اهر به خاوران مورد مطالعه قرار می‌گیرد که در این خصوص می‌توان از طریق پل‌های سگمنت دسترسی ایجاد کرد.
هوشیار همچنین در پایان ممانعت از ورود ماشین‌های سنگین به داخل شهر را موجب کاهش میزان تصادفات بخصوص در ورودی شهرها ارزیابی کرد.
وی با تاکید بر اجرای پروژه‌های مشارکتی در سال آینده افزود: توجه به مقوله جذب سرمایه‌گذاری در تدوین بودجه سال آینده یکی از ضروریات مناطق دهگانه است و منطقه ۹ نیز بایستی توجه کافی به بحث پروژه‌های مشارکتی همچون پارک آبی داشته باشد.
هوشیار با بیان اینکه مدیریت شهری دید مثبتی نسبت به پروژه‌های مشارکتی دارد، گفت: این پروژه‌ها مستقیما با مسائل روزمره زندگی شهروندان گره خورده است.

منبع: بازار