به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، میرهاشم موسوی شنبه شب، ۱۲ آذر ماه، در بازدید از بیمارستان عالی نسب اظهار کرد: آذربایجان شرقی از استان‌های بزرگی است که بیش از ۵۴ درصد جامعه آن تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی است و در ارزیابی عملیات‌هایی که در استانداری داشتیم، باتوجه به شرایط استان نسبتاً وضعیت خدمات این استان خوب است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه رویکرد سازمان تأمین اجتماعی در بخش خدمات مناسب است، در حوزه‌ی درمان نیز تصمیمات خوبی گرفته شده است و شش پروژه درمانی فعال در بخش‌های مختلف آذربایجان شرقی داریم که سه درمانگاه تخصصی در شهرستانهای مختلف استان طراحی، پیاده‌سازی و اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما توسعه‌ی تخت‌های بیمارستانی بود که تصمیمات مقدماتی گرفته شد تا با در اختیار قراردادن فرصت‌های بخش زمین و پروانه حدود ۳۰۰ تخت افزایش یابد.

موسوی در پایان تاکید کرد: در بخش بیمارستانی توسعه‌ی تخت‌ها را در نظر داریم و بخش مختلف سرمایه‌گذاری و توسعه‌ی آن در اولویت است که اگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه‌ی معدن در اختیار ما قرار بگیرد، آمادگی داریم در این بخش حضور جدی‌تری داشته باشیم همچنین افزایش خدمات وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان نیز در اولویت کاری ما است.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در این بازدید به مشکلات پرستاران و بیماران بیمارستان عالی نسب تبریز رسیدگی کرد و از پرستاران این بیمارستان نیز تقدیر کرد.

منبع: مهر