اخبار استان آذربایجان شرقی » سیاسی
کد خبر : 69016
یکشنبه - 13 آذر 1401 - 15:12
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

رفتارهای متناقض مسئولان باعث بی اعتمادی مردم می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: رفتارهای متناقض مسئولان که مطابق گفتارهایشان نیست، باعث بی اعتمادی مردم می شود.

رفتارهای متناقض مسئولان باعث بی اعتمادی مردم می‌شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران گفت: متأسفانه افراط و تفریط‌ها و هم سو نبودن نهادهای مرتبط باهم گاهی منشأ بسیاری از آسیب هاست که باید توجه جدی به آن داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب با سخنرانی و جلسات نمی‌تواند محقق شود بلکه نیازمند رفتار عملی و نرم افزار لازم هر قشر و عرصه‌ای است و یکی از مؤلفه‌های مهم آن رفتار و گفتار مسئولان است.

وی بروز برخی آسیب‌ها و وقایع تلخ اخیر را نتیجه برخی رفتارهای نادرست و بی توجهی به مردم عنوان و بیان کرد: مسئولان اگر فقط ذره‌ای از خدا بترسند بسیاری از مشکلات حل می‌شود و دشمن از این رهگذر به سود خود بهره نمی‌برد ولی هنوز برخی مسئولان ما باور ندارند کارشکنی آنها موجب نفوذ دشمن و ضربه به کشور است.

وی با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد شبهه است، اظهار داشت: دشمن با ایجاد شبهه در فضای مجازی و رسانه‌های خود تلاش دارد مردم سوالات و مطالبات خود را در قالب شبهات در جامعه مطرح کنند و نمونه آن را بارها شاهد بودیم.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به اینکه باید واقعیت‌ها را در جامعه گفت تا مردم در جریان مسائل قرار گیرند، ادامه داد: اگر مردم در جریان وقایع نباشند اقناع نخواهند شد و اقناع مردم با برنامه‌های نمایشی ممکن نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دوران دفاع مقدس اوج نابرابری دشمن علیه ایران بود و اکنون نیز همینطور است و با همه رسانه‌ها و امکانات رسانه‌ای در این راستا استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه مسئولان به جای توجه به مردم و خدمت به آنها اسیر واژه‌ها و عناوین شده‌اند و این مسأله آسیب زا بوده و موجب نارضایتی شده است.

منبع: مهر