به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران گفت: متأسفانه افراط و تفریط‌ها و هم سو نبودن نهادهای مرتبط باهم گاهی منشأ بسیاری از آسیب هاست که باید توجه جدی به آن داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب با سخنرانی و جلسات نمی‌تواند محقق شود بلکه نیازمند رفتار عملی و نرم افزار لازم هر قشر و عرصه‌ای است و یکی از مؤلفه‌های مهم آن رفتار و گفتار مسئولان است.

وی بروز برخی آسیب‌ها و وقایع تلخ اخیر را نتیجه برخی رفتارهای نادرست و بی توجهی به مردم عنوان و بیان کرد: مسئولان اگر فقط ذره‌ای از خدا بترسند بسیاری از مشکلات حل می‌شود و دشمن از این رهگذر به سود خود بهره نمی‌برد ولی هنوز برخی مسئولان ما باور ندارند کارشکنی آنها موجب نفوذ دشمن و ضربه به کشور است.

وی با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد شبهه است، اظهار داشت: دشمن با ایجاد شبهه در فضای مجازی و رسانه‌های خود تلاش دارد مردم سوالات و مطالبات خود را در قالب شبهات در جامعه مطرح کنند و نمونه آن را بارها شاهد بودیم.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به اینکه باید واقعیت‌ها را در جامعه گفت تا مردم در جریان مسائل قرار گیرند، ادامه داد: اگر مردم در جریان وقایع نباشند اقناع نخواهند شد و اقناع مردم با برنامه‌های نمایشی ممکن نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دوران دفاع مقدس اوج نابرابری دشمن علیه ایران بود و اکنون نیز همینطور است و با همه رسانه‌ها و امکانات رسانه‌ای در این راستا استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه مسئولان به جای توجه به مردم و خدمت به آنها اسیر واژه‌ها و عناوین شده‌اند و این مسأله آسیب زا بوده و موجب نارضایتی شده است.

منبع: مهر