به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی‌زاده در تریبون آزاد دانشجویان دانشکده پرستاری اهر گفت: متأسفانه هنوز اعتبار مستقل برای جبران کمبود‌ها و تأمین خدمات رفاهی دانشجویان دانشکده پرستاری اهر پیش‌بینی نشده است و هزینه‌های جاری این دانشکده از سایر  اعتبارات تأمین می‌شود.

وی گفت: دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان اهر از مشکلات خوابگاهی گلایه می‌کنند و ما سعی کرده‌ایم تا مطالبات و درخواست‌های دانشجویان تحقق یابد و همچنان که معتقد هستیم دانشجویان بدون تعارف از مشکلات‌شان بگویند همان اندازه نیز بر حل مشکلات اهتمام داریم.

فرماندار اهر ضمن عذرخواهی از کمبود‌های دانشکده پرستاری اهر در حوزه خدمات رفاهی دانشجویان و امکانات تحصیلی خاطرنشان کرد: اینکه دانشجویان دانشکده پرستاری از کمبود‌ها و نبود امکانات تحصیلی و رفاهی گلایه می‌کنند ناحق نیست. بلکه باید کاستی‌ها و تجهیزات آموزشی مورد نیاز دانشکده پرستاری اهر تأمین شود و قول می‌دهیم تا مطالبات دانشجویان دانشکده پرستاری را پیگیری کنیم.

غنی‌زاده بر ضرورت به‌کارگیری استادان تخصصی حوزه پرستاری به منظور جلب رضایت‌مندی دانشجویان دانشکده پرستاری اهر تأکید کرد و یادآور شد: نارضایتی دانشجویان از نحوه تدریس استادان، موضوعی ساده‌ای نیست بلکه مطالبه‌گری دانشجویان از مدیران شبکه بهداشت و دانشکده پرستاری اهر برای استفاده از استادان تخصصی اهانت یا توهین به شخص محسوب نشود.

وی گفت: مشکل سرویس حمل‌ونقل، آب شرب، تشکیل انجمن اسلامی دانشجویان، به‌کارگیری استادان  تخصصی، تأمین تجهیزات آموزشی و سایت کامپیوتری و تأمین غذای باکیفیت را پیگیری می‌کنیم.

فرماندار اهر از تدوین ساختار سازمانی دانشکده پرستاری این شهرستان در دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد و افزود: خوشبختانه نمودار دانشکده پرستاری اهر تدوین شده و در صورت تصویب نهایی، زمینه حل بسیاری از موانع و مشکلات فراهم می‌شود.