به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی‌زاده شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اهر اظهار داشت: به مناسبت دهه بصیرت بیش از ۲۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

فرماندار اهر از برپایی کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر طی روزهای هشتم و نهم دی‌ماه به مناسبت دهه بصیرت در این شهرستان خبر داد و گفت: جمعیت هلال‌احمر در راستای خدمات‌رسانی درمانی به مردم مناطق محروم، کاروان سلامت با محوریت ارائه خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی و روان‌پزشکی با حضور پزشکان متخصص در شهرستان اهر برپا می‌شود.

وی بابیان این‌که مراسم بزرگداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اهر برگزار می‌شود، افزود: دیدار با امام جمعه، دیدار با رزمندگان مدافع حرم، فضاسازی محیطی شهر، نشست بصیرتی مشترک دانشگاه‌های شهرستان اهر، اجرای برنامه‌های فرهنگی و گفتمان‌های دانش‌آموزی در مدارس، عصر شعر و … از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دهه بصیرت در این شهرستان است.

غنی‌زاده بر ضرورت تقویت برنامه‌های جهاد تبیین در مقابله با جنگ ترکیبی و روایت وارونه رسانه‌ای تأکید کرد و یادآور شد: دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی از هر فرصتی برای تخریب جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، در این میان وظیفه ما تبیین واقعیت‌ها و روایت اول در جنگ رسانه‌ای است.