اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 69876
دوشنبه - 5 دی 1401 - 11:39
فرماندار شهرستان اهر:

بیش از ۲۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت در اهر برگزار می‌شود

فرماندار اهر گفت: به مناسبت دهه بصیرت بیش از ۲۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

بیش از ۲۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت در اهر برگزار می‌شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی‌زاده شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اهر اظهار داشت: به مناسبت دهه بصیرت بیش از ۲۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

فرماندار اهر از برپایی کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر طی روزهای هشتم و نهم دی‌ماه به مناسبت دهه بصیرت در این شهرستان خبر داد و گفت: جمعیت هلال‌احمر در راستای خدمات‌رسانی درمانی به مردم مناطق محروم، کاروان سلامت با محوریت ارائه خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی و روان‌پزشکی با حضور پزشکان متخصص در شهرستان اهر برپا می‌شود.

وی بابیان این‌که مراسم بزرگداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اهر برگزار می‌شود، افزود: دیدار با امام جمعه، دیدار با رزمندگان مدافع حرم، فضاسازی محیطی شهر، نشست بصیرتی مشترک دانشگاه‌های شهرستان اهر، اجرای برنامه‌های فرهنگی و گفتمان‌های دانش‌آموزی در مدارس، عصر شعر و … از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دهه بصیرت در این شهرستان است.

غنی‌زاده بر ضرورت تقویت برنامه‌های جهاد تبیین در مقابله با جنگ ترکیبی و روایت وارونه رسانه‌ای تأکید کرد و یادآور شد: دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی از هر فرصتی برای تخریب جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، در این میان وظیفه ما تبیین واقعیت‌ها و روایت اول در جنگ رسانه‌ای است.