به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسن گلی در نشست خبری با نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه خبری شمالغرب کشور در تبریز خبر داد و گفت: متاسفانه آذربایجان شرقی در سرانه رسانه ای رتبه ۱۳ کشوری را به خود اختصاص داده که این مساله و همچنین تولیدات رسانه ای استان از نظر کیفی محتوای تولیدی قابل بحث است.
همزمان با سومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه امسال با توجه به رسالت اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی و فعالان فرهنگی، سلسله برنامه هایی در دستگاه های دولتی سراسر کشور در نظر گرفته شده است.
گلی توضیح داد: برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حوزه فرهنگ و هنر، بعد از ظهر دوشنبه ۱۳ دی ماه با در نمایشگاه مجتمع ۲۲ بهمن برگزار می شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب های عکس، پوستر، آثار هنری و هنرهای تجسمی که از سال های قبل به نمایش گذاشته نشده است در بازدید عموم قرار میگیرد.
وی به برنامه های دیگر این ایام اشاره کرد و ادامه داد: همزمان نمایشگاه نقاشی روی شیشه و محصولات مبتنی بر ایرانی-اسلامی از ۱۲ لغایت ۱۵ دی ماه در مجتمع ۲۲ بهمن برگزار می شود. در کنار آن ۱۴ دی ماه نمایشگاه خوش نویسی وصیتنامه سردار سلیمانی که توسط ۳۰ خوش نویس نوشته شده در معرض نمایش قرار می گیرد که این وصیتنامه چکیده ای از زندگی شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم می باشد که سرمشق تمامی مسئولان کشور قرار  گیرد.
گلی ادامه داد: ۱۲ الی ۱۶ دی ماه به مناسبت  ایام شهادت سردار سلیمانی با عنوان روزهای فیلم از تمامی شهدای استان فیلم های ملی اکران می شود.
وی در انتهای سخنان خود به برنامه های قرآنی در پنج مسجد تبریز به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: با برگزاری مراسمی در قطعه شهدای وادی رحمت تبریز  برنامه بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی خاتمه می یابد.

منبع: نصرنیوز