اجتماعی » اخبار منطقه ارسباران
کد خبر : 70092
یکشنبه - 11 دی 1401 - 13:52
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

رفع تصرف ۶۹۷ هکتار از اراضی منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس از رفع تصرف ۶۹۷ هکتار از اراضی این منطقه به ارزش تقریبی ۱۷ هزار میلیارد ریال خبر داد.

رفع تصرف ۶۹۷ هکتار از اراضی منطقه آزاد ارس

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مجید کیانی اعلام کرد: با پیگیری حقوقی سازمان و اقدامات دستگاه قضائی در سال جاری این اراضی در محدوده ارس رفع تصرف، خلع ید و به بیت‌المال برگشت داده شده است.

وی افزود: بیش از ۱۴ هکتار زمین در سایت‌های صنعتی منطقه نیز به دلیل انجام نشدن تعهدات متصرفان برای سرمایه‌گذاری و تولید، خلع ید شده و در حال واگذاری به سرمایه‌گذاران جدید و واقعی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس با بیان اینکه صیانت از حقوق مردم خط قرمز ما است اظهار کرد: به نمایندگی از طرف دولت ملزم به صیانت از حقوق مردم و دولت هستیم.

کیانی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عوامل موفقیت در اجرای وظایف و سیاست‌ها و استراتژی‌های کلان و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه تولید و تجارت و جلب رضایت مردم، تعیین اراضی در اختیار دولت و واگذاری به سرمایه گذاران واقعی و تعریف و اجرای طرحهای عمرانی و گردشگری و صنعتی است.

منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس با ۵۱ هزار هکتار وسعت در شمال غرب کشور و در مجاورت جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما