به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهدی پورمحمد به مشکل برخی از کارگران مجتمع مس سونگون ورزقان پرداخت و اظهار کرد: نزدیک یک سال است که برخی از کارگران زحمت‌کش مجتمع مس سونگون دچار مشکلاتی شدند، خدا را خوش نمی‌آید در این مدت این کارگران ریالی حق و حقوق دریافت نکرده‌اند، کدام یک از مسؤولان می‌توانند این مدت زمان را بدون حقوق، زندگی خود را سپری کنند؟!

وی با بیان اینکه بنده به عنوان امام جمعه در قبال برگشت به کار این قشر (کارگران) تضمین می‌دهم، افزود: این کارگران باید مورد لطف و بخشش قرار بگیرند و بنده به عنوان امام جمعه تضمین می‌کنم و حتی به‌صورت کتبی نیز اعلام می‌دارم که اگر در آینده مشکل و خطایی از سوی این کارگران رخ دهد به عنوان امام جمعه پاسخگو خواهم بود.

پورمحمد با بیان اینکه از مطالبه‌گری و احقاق حقوق مردم  منطقه کوتاه نیامده و نخواهم آمد، تاکید کرد: جهت استحضار مردم قهرمان ورزقان اعلام می‌دارم که اکثر مسائل شهرستان قبل از خطبه‌های نماز جمعه مورد پیگیری قرار می‌گیرد و اگر به نتیجه نرسد، در آخرین مرحله در خطبه‌های نماز جمعه به آن پرداخت می‌شود.

امام جمعه ورزقان همچنین در خصوص احداث فاضلاب شهری در این شهر، خواستار استفاده از آخرین تکنولوژی پیشرفته و استاندارد شد و از فرماندار شهرستان ورزقان خواست این موضوع  را به جد پیگیری کند.

منبع: فارس