به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح جزئیات خبر گفت: در پی اعلام وصول چند فقره شکایت کلاهبرداری به شیوه انتقال وجوه بیش از اندازه معامله توسط پارچه فروشانی دوره گرد که غیر بومی شهرستان می باشند، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس  قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی توسط کارشناسان پلیس فتا و سرنخ های موجود که از متهم به دست آمده بود، سرانجام متهم حرفه ای که اهل استان های همجوار بوده در این رابطه شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کلاهبردار دستگیر شده با حضور در روستاهای شهرستان و محلات شهر با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به فروش پارچه می کرد و در حین کشیدن کارت مشتری به دستگاه پوز همراه و یا انتقال پول از خودپرداز به حساب خود اقدام به کسر و انتقال مبالغی بیش از مبلغ معامله انجام می داد و بلافاصله محل را ترک می کرد.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهم به دادسرا معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد و با توجه به احتمال کلاهبرداری متهم از افراد متعدد، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اهر ، دستور رسانه ای شدن موضوع را صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به شعبه سوم دادیاری دادسرای شهرستان اهر مراجعه کنند.

منبع: رکنا