اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 70832
چهارشنبه - 28 دی 1401 - 16:44
فرمانده انتظامی شهرستان اهر:

پارچه فروش دوره گرد یک شیاد بود / در اهر فاش شد

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری کلاهبرداری که با عنوان پارچه فروش دوره گرد اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.

پارچه فروش دوره گرد یک شیاد بود / در اهر فاش شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح جزئیات خبر گفت: در پی اعلام وصول چند فقره شکایت کلاهبرداری به شیوه انتقال وجوه بیش از اندازه معامله توسط پارچه فروشانی دوره گرد که غیر بومی شهرستان می باشند، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس  قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی توسط کارشناسان پلیس فتا و سرنخ های موجود که از متهم به دست آمده بود، سرانجام متهم حرفه ای که اهل استان های همجوار بوده در این رابطه شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کلاهبردار دستگیر شده با حضور در روستاهای شهرستان و محلات شهر با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به فروش پارچه می کرد و در حین کشیدن کارت مشتری به دستگاه پوز همراه و یا انتقال پول از خودپرداز به حساب خود اقدام به کسر و انتقال مبالغی بیش از مبلغ معامله انجام می داد و بلافاصله محل را ترک می کرد.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهم به دادسرا معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد و با توجه به احتمال کلاهبرداری متهم از افراد متعدد، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اهر ، دستور رسانه ای شدن موضوع را صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به شعبه سوم دادیاری دادسرای شهرستان اهر مراجعه کنند.

منبع: رکنا