اجتماعی » اخبار منطقه ارسباران
کد خبر : 70951
یکشنبه - 2 بهمن 1401 - 12:24
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلیبر خبر داد:

بازداشت دو نفر به ‌اتهام قطع درختان حاشیه‌ کلیبر‌چایی 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلیبر از بازداشت دو نفر به‌اتهام قطع درختان در اراضی منابع طبیعی این شهرستان خبر داد. 

بازداشت دو نفر به ‌اتهام قطع درختان حاشیه‌ کلیبر‌چایی 

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسین دیده با اعلام این خبر گفت: با دستور دادستان کلیبر و با حضور مأموران اطلاعات سپاه، اطلاعات نیروی انتظامی و رئیس آگاهی کلیبر دو نفر که به‌صورت غیر مجاز اقدام به قطع درختان حاشیه‌ی رودخانه کلیبرچایی می‌کردند، دستگیر و بازداشت شدند.
وی ادامه داد: افراد دستگیر شده از یک ماه پیش تحت تعقیب مأمورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی کلیبر بودند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلیبر اظهار کرد: تحقیقات و بررسی‌های می‌دانی نشان می‌دهد این افراد شبانه چندین نوبت به صورت مخفیانه اقدام به قطع و قاچاق چوب می‌کردند که نهایتاً حوالی ساعت ۱۴: ۰۰ روز یکشنبه ۲۵ دی ماه با دستور دادستان محترم و با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی در حین حمل درختان قطع شده در محل دستگیر شدند.
دیده در پایان بر ضرورت همراهی مردم در حفاظت از عرصه‌های طبیعی و جنگل‌های ارسباران تأکید کرد و افزود: از عموم شهروندان محترم تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه قطع و حمل غیر مجاز چوب‌آلات در شهرستان کلیبر و یا دیگر شهرستان‌های استان باشماره‌ی ۱۵۰۴ تماس گرفته و موضوع را به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی اطلاع دهند.

منبع: نصرنیوز