به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، اکبر رضایی در دیدار با فرماندار شهرستان اهر با اشاره به مطالبه‌ی رفع نقاط کور آنتن صداوسیما در مناطق روستایی اظهار داشت: قطعاً نسبت به تقویت پوشش آنتن صداوسیما در مناطق روستایی شهرستان اهر که دارای نقاط کور و محروم از برنامه‌های رسانه ملی هستند را در دستور کار قرار می‌دهیم.

مدیرکل صداوسیما مرکز آذربایجان‌شرقی، ارسباران و شهرستان اهر را منطقه‌ای غنی از منابع طبیعی و تاریخی ذکر کرد و افزود: منطقه‌ی ارسباران و اهر علی‌رغم ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی، حقیقتاً این منطقه محروم مانده است.

وی از آمادگی صداوسیما مرکز آذربایجان‌شرقی برای پخش مستند معرفی شهرستان اهر در برنامه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و یادآور شد: در راستای معرفی ظرفیت‌های شهرستان اهر در نظر داریم تا برنامه‌ای در قالب مستند برای نوروز ۱۴۰۲ آماده و در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری پخش کنیم.

رضایی بابیان این‌که ظرفیت‌های گردشگری منطقه‌ی ارسباران و به تبع شهرستان اهر آن‌طور که باید و شاید معرفی نشده است، خاطرنشان کرد: ارسباران ظرفیت‌هایی بی‌نظیر و منحصربه‌فردی دارد، در این راستا طرحی برای تهیه مستند جهت معرفی پتانسیل‌های شهرستان اهر و منطقه ارسباران را آماده می‌کنیم.