به گزارش  اهر خبر (اهر نیوز)، قاسم قمری با بیان اینکه ساخت راه های روستایی همزمان با راه های اصلی و فرعی در دستور کار این اداره است، گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد تومان برای این ۸۵ کیلومتر هزینه شده است.

وی از لکه گیری راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان اهر با دو هزار تن آسفالت خبر داد و گفت: به منظور تسهیل تردد روستاییان زحمتکش،   ۱۱۰ کیلومتر از راه های روستایی شن ریزی شده و هم اکنون ۲۸ کیلومتر از راه های روستایی در حال ساخت است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر با اشاره به این که این شهرستان؛ جمهوری آذربایجان، استان اردبیل و شهرستان های هوراند، کلیبر و خداآفرین را به مرکز آذربایجان شرقی وصل می کند تصریح کرد: باز نگهداشتن محورهای مواصلاتی شهرستان اهر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امسال برای تسهیل این امر، راهدارخانه سامبران با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل شد.

قمری ساماندهی نقاط حادثه خیز و تسهیل تردد در ورودی شهر اهر از سمت تبریز را گامی مهم برای بهره مندی مردم ومسافران از ایمنی تردد دانست و افزود: به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر، زیرگذر یک دهنه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در ورودی این شهر ایجاد شده و آماده بهره برداری است.