به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی‌زاده در عصر شعر انقلاب به مناسبت دهه فجر در کتابخانه عمومی شیخ شهاب‌الدین اهری برگزار شد، اظهار داشت: به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی پیشنهاد کردیم تا از آثار فاخر ادبی و تبدیل این آثار به گفتمان و نهایتاً ارزیابی و داوری آثار ادبی است.

فرماندار اهر بابیان این‌که هنرمندان سرمایه‌های اجتماعی شهرستان اهر هستند، افزود: آثار تولیدی ادبی شعرای اهر بایستی پس از داوری و انتخاب آثار به گفتمان تبدیل شده و حتی در حوزه موسیقی سنتی عاشیقی نیز استفاده شود، چراکه ظرفیت و توانمندی هنرمندان انجمن ادبی اهر همانند برخی بخش‌های دیگر مغفول مانده است.

وی از تألیف کتابی تحت عنوان پیشینه فرمانداری‌های ۱۸ محال منطقه‌ی قره‌داغ خبر داد و گفت: جای کتابی که بیوگرافی و پیشینه فرمانداری‌ ۱۸ محال قره‌داغ را نشان دهد خالی است لذا برای تدوین و تألیف چنین کتابی اسناد تاریخی منطقه‌ی قره‌داغ در حوزه سیستم حکمرانی جمع‌آوری می‌شود.

غنی‌زاده با تبریک فرارسیدن دهه‌ی مبارک فجر تصریح کرد: سال ۵۷ ملت ایران به‌صورت یکپارچه تصمیم گرفتند تا به استبداد و استعمار میهن اسلامی را از ستم رژیم پهلوی و کشورهای غربی رهایی بخشند و خوشبختانه نیز توانستند و اگر زندگی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مقایسه کنیم عمیقاً به نقش حکمرانی مردمی در جمهوری اسلامی پی خواهیم بُرد.

فرماندار اهر ادامه داد: انقلاب اسلامی نتیجه ده‌ها سال مبارزه ملت ایران بود، در این میان از شروع تا پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از مردم و جوانان آزادی‌خواه به شهادت رسیدند، این رهایی از استبداد و ظلم برای ملت ایران دستاوردهای بسیاری به همراه داشته است.