به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال عصر پنجشنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه پورشریفی تبریز برگزار شد.

تیم مس که هفته قبل، مقابل رقیب دیرینه خود گیتی پسند اصفهان قهرمانی خود را مسجل کرده بود امروز در یک دیدار تشریفاتی ولی جدی مقابل نماینده ساوه به نتیجه ۴ بر یک دست یافت تا در مجموع با کسب ۶۹ امتیاز پنجمین برد خود را جشن بگیرد.

نیمه نخست این دیدار که با برتری مالکانه تیم میزبان همراه بود، شاگردان اسماعیل تقی پور با گل‌های مرتضی عزتی، حسین سبزی، مهدی جاوید ۳ بر یک پیروز بازی شدند.

در نیمه دوم هر ۲ تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند ولی تا دقایق پایانی بازی نتیجه‌ای برای آنها نداشت که در واپسین ثانیه‌ها مهدی جاوید گل چهارم مس را به ثمر رساند تا نهایتاً این بازی با نتیجه ۴ بر یک نیمه اول پایان یافت.

تیم داوری این بازی را رضا وثوقی، علی احمدی، سید هادی اسماعیلی، عرفان زندی و یحیی حسینی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

از حواشی بازی می‌توان به تجلیل از خانواده محترم شهید مدافع حرم، ذاکر حیدری توسط سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون در بین ۲ نیمه اشاره کرد.

تیم مس با برتری بازی امروز مقابل سن ایچ ساوه به پنجمین قهرمانی خود دست یافته و تیم سن ایچ ساوه با ۴۷ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای گرفت.