به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی‌زاده در جلسه کارگروه آرد و نان اهر اظهار داشت: با توجه به اینکه تهیه آسان و به موقع نان مصرفی برای شهروندان از اولویت‌هاست، از دستگاه‌های نظارتی انتظار داریم بازرسی روزانه از نانوایی‌ها را در اولویت قرار دهند و مقطعی انجام ندهند.

وی افزود: با توجه به هم‌زمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال جدید، پیگیری‌ها برای افزایش آرد در این ایام جهت رفاه شهروندان و مسافران انجام شده است و از نانوایی‌ها نیز انتظار داریم با رعایت وزن چانه و مسائل بهداشتی در ساعات مشخص شده اقدام به پخت نان کنند.

فرماندار اهر گفت: دستگاه‌های نظارتی نیز بازرسی‌ها از نانوایی‌ها را افزایش دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، نانوایی‌های متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی کنند.

غنی‌زاده گفت: از زمان اجرای مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، به جزء در سنگک‌پزها و بربری‌های تنوری، شهروندان اهری در سایر نانوایی‌ها در کمترین زمان نان خود را تأمین می‌کنند.

فرماندار اهر گفت: در ۷ روستای شهرستان اهر که نانوایی وجود دارد به علت عدم اینترنت به کارت‌خوان متصل نیستند که به دنبال حل این مشکل هستیم.