اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 72661
پنجشنبه - 25 اسفند 1401 - 16:33
فرماندار اهر:

دستگاه های نظارتی بر نانوایی ها نظارت مستمری داشته باشند

فرماندار اهر خواستار نظارت و بازرسی مستمر دستگاه های نظارتی بر نانوایی ها شهرستان اهر شد.

دستگاه های نظارتی بر نانوایی ها نظارت مستمری داشته باشند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی‌زاده در جلسه کارگروه آرد و نان اهر اظهار داشت: با توجه به اینکه تهیه آسان و به موقع نان مصرفی برای شهروندان از اولویت‌هاست، از دستگاه‌های نظارتی انتظار داریم بازرسی روزانه از نانوایی‌ها را در اولویت قرار دهند و مقطعی انجام ندهند.

وی افزود: با توجه به هم‌زمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال جدید، پیگیری‌ها برای افزایش آرد در این ایام جهت رفاه شهروندان و مسافران انجام شده است و از نانوایی‌ها نیز انتظار داریم با رعایت وزن چانه و مسائل بهداشتی در ساعات مشخص شده اقدام به پخت نان کنند.

فرماندار اهر گفت: دستگاه‌های نظارتی نیز بازرسی‌ها از نانوایی‌ها را افزایش دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، نانوایی‌های متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی کنند.

غنی‌زاده گفت: از زمان اجرای مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، به جزء در سنگک‌پزها و بربری‌های تنوری، شهروندان اهری در سایر نانوایی‌ها در کمترین زمان نان خود را تأمین می‌کنند.

فرماندار اهر گفت: در ۷ روستای شهرستان اهر که نانوایی وجود دارد به علت عدم اینترنت به کارت‌خوان متصل نیستند که به دنبال حل این مشکل هستیم.