به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عابدین خرّم ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری استان، پس از سخنرانی ویدیوکنفرانسی آیت‌الله رئیسی در گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران دولت مردمی، اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب و دستورهای راهبردی رئیس جمهور در آغاز سال جدید، سرلوحه کار مدیران استان در راستای خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب و دولت سیزدهم خواهد بود.

 اظهار داشت: مدیران استان سال ۱۴۰۲ را همچون سال گذشته و بلکه با همت و انگیزه مضاعف شروع کرده‌اند و برنامه‌های خود را مبتنی بر شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب و راهبردهای دولت پیش خواهند برد.

وی همچنین از زحمات و تلاش‌های یک‌ساله مدیران، فرمانداران و اعضای شورای اداری استان و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه مدیران دولت مردمی قدردانی و ابراز امیدواری کرد این روند همدلانه در سال جدید هم استمرار داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم با تلاش و همت همه مدیران در خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب، در پیشگاه خدا و خلق خدا شرمنده نباشیم و در محضر شهدا و امام شهدا به تکلیف خود عمل کنیم.

اعضای شورای اداری استان  امروز (دوشنبه) در ارتباط زنده تصویری با محل برگزاری گردهمایی سراسری مدیران و کارگزاران دولت مردمی، به سخنان آیت‌الله رئیسی با محوریت تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در سال جدید گوش فرادادند.

این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران استانداری برگزار شد.

منبع: فارس