اخبار شهرستان » اخبار ویژه » ورزشی
کد خبر : 74279
پنجشنبه - 28 اردیبهشت 1402 - 23:04
رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر:

برگزاری فستیوال کشوری شو سواره جام ارسباران در اهر

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر گفت: فستیوال کشوری شو سواره جام ارسباران ۱۲ خردادماه در اهر برگزار می‌شود

برگزاری فستیوال کشوری شو سواره جام ارسباران در اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی شوره‌کندی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رشد ورزش سوارکاری و استقبال خوب مردم اهر در سالهای اخیر از این رشته، اظهار داشت: فستیوال شو سواره به همت کمیته اسب اصیل استان آذربایجانشرقی و هیات سوارکاری شهرستان اهر روز ۱۲ خردادماه با نمایش اسبهای مختلف از شهرستان، استان و چند استان کشور در پارک ولایت اهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش برای شرکت و بازدید عموم آزاد می‌باشد، گفت: امیدواریم لحضات شاد و دیدنی و جذاب برای همشهریانمان فراهم نماییم.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر همچنین ضمن اعلام اینکه این فستیوال از ساعت ۱۰ صبح جمعه آغاز خواهد شد، بیان کرد: محل های VIP برای تماشاگران این مسابقات نیز در نظر گرفته شده است که جهت استفاده بایستی قبلا ثبت نام انجام گیرد.

شوره کندی با ذکر این‌که شاهد اسبهای فاخر و گرانقیمتی در این همایش خواهیم بود، افزود: تعداد اسبهای شرکت کننده پس از زمان ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ضمن تشکر از توجه و تشویق فرماندار شهرستان جهت برگزاری این همایش، عنوان کرد: هیات سوارکاری شهرستان اهر برای بالا بردن سطح کیفی این فستیوال اقدام به دعوت رسمی از برخی از سوارکاران با اسبهای فاخر و ارزشمند کرده است.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر در پایان با اشاره به این‌که آخرین مهلت ثبت نام سوارکاران و اسبها تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود، گفت: از زحمات جلیل علیجانپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مرتضی شمس به لحاظ قبول زحمت در آماده سازی محل همایش تشکر نموده و از شهرداری و شورای شهر، نیروی انتظامی، اورژانس ادارات میراث فرهنگی جهاد کشاورزی و دامپزشکی استدعای همکاری برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ورزشی را داریم.