یدالله نوعصرى در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) ضمن اعلام خرسندی از برگزاری عالی یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر های کوتاه ارسباران گفت: جمع گرم و صمیمى و فعالیت جهادى دست اندرکاران دبیر خانه جشنواره سراسرى تئاترهای کوتاه ارسباران (قره داغ) براى من بسیار لذت بخش بود و این نقطه قوتى برای تداوم جشنواره در تمامی سال های برگزاری است.

وی افزود: سابقه شهرستان اهر در حوزه هنرهای نمایشی به زمان هاى دور بازمی گردد و مسلم است چنین جشنواره هاى هنرى از این شهر به وجود بیاید که در سراسر کشور زبان زد است.

نوعصری ضمن اعلام اینکه تداوم برگزاری این جشنواره یکی از مهم ترین اصل ها برای تبدیل شدن به یک جشنواره بین المللی است. خاطرنشان کرد: هنرمندان اهر واقعا تلاشگر هستند لذا در جهت پیشبرد جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به سمت برگزاری به صورت بین المللی فقط و فقط نیازمند همت و تلاش خود هنرمندان می باشد.

عضو شوراى فیلم و فیلم نامه استان آذربایجان شرقى ادامه داد: حضور هنرمندان مختلف تئاتر از چندبن استان کشور در این جشنواره نشانگر آینده ای روشن برای جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران است.

وی حضور داوران قوی در یک جشنواره را نشان از اعتبار و ارزش بیشتر آن دانست و افزود: یکی از مزیت های جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در این دوره حضور داوران قدرتمند و شناخته شده کشور می باشد که از وزنه های قوی در سینما و تئاتر کشور هستند.

یدالله نوعصرى در پایان استقبال و میهمان نوازی گرم مردم اهر از میهمانان جشنواره را عمل بسیار شایسته ای دانست و از آن ها قدردانی کرد.