سید وحید فاطمى در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) گفت: آن طور که از اسم جشنواره مشخص است “جشن” “واره” هست لذا از پیشوند این عبارت مشخص است که در آن باید جشن و سرور خاصی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: طبیعتا باید حال و هوای جشن در یک جشنواره حس شود و فرح و شادابی در بین مردم، کودکان، هنرمندان و سطح شهر ملاحظه شود که متاسفانه در اکثر جشناوره ها به صورت مطلوب صورت نمی پذیرد.

فاطمی با ابراز رضایت از وضعیت برگزاری جشنواره گفت: سطح این دوره از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران واقعا بسیار عالی و از انسجام خاصی برخوردار است.

عضو شورای فیلم و فیلمنامه استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه سعی شود هر دوره از جشنواره متنوع تر و پیشرفته تر از سال های قبل برگزار شود. افزود: امکاناتی که در خور شهرستان اهر برای این جشنواره  فراهم شده است مناسب می باشد اما لازم است که مطلوب تر از این هم باشد.

وی گفت: آثاری که تا به حال در این جشاوره مشاهده شد، نشانگر اعتبار و اهمیت والای این جشنواره است و اما هنوز به پیشرفت لازم نسبت به سال های قبل نرسیده است.

سید وحید فاطمى در پایان خاطر نشان کرد: واقعا جای خوشحالی است که این جشنواره در شهرستانی مثل اهر چندین سال در این سطح برگزار می شود و امیدواریم با بین المللی شدن جشنواره به پیشرفت های بیشتری نیز در زمینه نمایش و تئاتر دست بیابیم.