به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدد سمندری در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر های کوتاه ارسباران (قره داغ)،  احداث خانه تئاتر و محل استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره را در شهرستان ضروری دانست و اظهار کرد: با احداث خانه تئاتر و امکانات زیر بنایی، بخش عمده ای از مشکلات هنرمندان این عرصه حل می شود.

وی با اعلام اینکه شهرستان اهر زادگاه میرزا طاهر قراجه داغی، بنیانگذار هنر نمایشی ایران است، افزود: زمانی مشکلات عرصه فرهنگ و هنر قابل حل خواهد بود که هنرمندان با همراهی مسئولان با عشق و علاقه در این راه قدم برداشته و تلاش کنند.

معاون فرماندار اهر با قدردانی از تلاش های دست اندرکاران جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران، ادامه داد: شهرستان اهر در حالی از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران میزبانی می کند که امکانات اندکی دارد ولی سطح برگزاری واقعا بسیار خوب است.

سمندری با اشاره به اینکه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با عشق و علاقه ای که هنرمندان دارند، برگزار می شود، گفت: ما نیز در کنار هنرمندان برای اختصاص بودجه جهت تامین نیازهای این جشنواره تلاش کردیم و خواهیم کرد.

وی در پایان با تاکید بر این‌که فرهنگ و هنر ایران اسلامی با ایثار و شهادت آمیخته است، خاطرنشان کرد: شهرستان اهر شهدای هنرمندی چون شهید فتاح دارد که با داشتن آنها به خود می بالد.