به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر نادر اسدی، با اشاره به وظیفه دانشگاهیان در قبال شهدا و ایثارگران افزود: حمایت از فعالیت های دانش بنیان خانواده شهدا نتیجه بخش است چرا که الگوسازی و تأثیرگذاری این قشر از جامعه بالاست و همانگونه که شهدا در دفاع مقدس از اسلام و نظام الگو بوده اند خانواده آنها نیز الگوی مناسبی در عرصه علم و اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تأکید کرد: در سایه همکاری ها و تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزاری همایش و دوره ها و طرح های مشترک با محوریت دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان اهر در برنامه ریزی ها گنجانده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر نیز در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت ها و عنایت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در پرداختن به مسائل دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران گفت: بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان اهر از هرگونه طرح های فرهنگی و اقتصادی و پژوهشی دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران حمایت مالی و معنوی می کند.

احمد ابراهیمی، افزود: بنیاد شهید و امورایثارگران از پایاننامه با موضوع فرهنگ شهدا و ایثارگران تا سقف هفتاد میلیون ریال حمایت می کند.
وی همچنین گفت: از طرح های اشتغال زایی که منجر به اشتغال گردد به ازای هر اشتغال از خانواده شهدا جهت دریافت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال وام کم بهره به مجری طرح معرفی می گردد.