اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 82275
شنبه - 5 اسفند 1402 - 18:20
استاندار آذربایجان شرقی:

برای پروژه های کلیدی سال ۱۴۰۳ روزشمار اتمام تعریف شود

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه پروژه‌ها باید در سامانه GIS جانمایی شود، گفت: برای پروژه‌های کلیدی سال ۱۴۰۳ روزشمار اتمام تعریف شود و دغدغه مدیران مربوطه، رعایت زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها باشد.

برای پروژه های کلیدی سال ۱۴۰۳ روزشمار اتمام تعریف شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مالک رحمتی صبح امروز شنبه در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری، اظهار کرد: اصل کار سازمان برنامه و بودجه تمرکز بر برنامه ریزی، برنامه محوری و نظارت جامع برای قضاوت است؛ به نظر می‌رسد در گذشته غفلتی در برنامه محوری و نظارت صورت گرفته که جبران خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران را باید ارزیابی کنیم، افزود: پیمان ما با مدیران کار برای استان، کشور و مردم است که در پروژه‌هایی که توسط دستگاه‌ها اجرا می‌شوند نمود می‌یابد.

رحمتی همچنین بر اهتمام و تلاش جدی در جهت بالا بردن کیفیت خدمات رسانی‌ها تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه، ادامه داد: گزارش‌ها باید شفاف باشد تا عارضه یابی عملکردها از طریق این گزارش‌ها صورت گرفته و اشکالات موجود رفع شود.

وی اذعان کرد: لازم است ارزیابی و رصد ماهانه عملکرد دستگاه‌ها در سال آینده به صورت شاخص محور با جزئیات دقیق و حساب شده صورت گیرد تا منجر به حرکت و تشویق دستگاه‌های موفق و رفع اشکالات دستگاه‌های ناموفق شود.

وی خاطرنشان کرد: شاخص‌های ارزیابی باید مصداقی، کمی و همه فهم باشد.

منبع: ایسنا