اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 82531
دوشنبه - 14 اسفند 1402 - 16:33
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان:

طرح فروش فوق‌ العاده «عید تا عید» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با محوریت اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی، با هدف تنظیم بازار در ایام پایانی سال و همچنین افزایش قدرت خرید مردم طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» در استان برگزار می‌شود.

طرح فروش فوق‌ العاده «عید تا عید» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمدجعفر عظمائی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، این اداره کل با همکاری اتحادیه ها، طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» را با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ارزاق عمومی به مدت ۹ روز از تاریخ ۱۷ تا ۲۵ اسفند در محل نمایشگاه بین المللی تبریز و برگزار می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: این طرح در شهرستان‌ها با مدیریت فرمانداران اجرا می‌شود.

عظمائی تاکید کرد: جلسات متعدد توجیهی در حضور روسای اتحادیه‌های صنفی مربوطه برای رعایت قانون و ارائه خدمات بهینه، برخورد جدی برای جمع آوری مواد احتراق و آتش‌زا و نصب بنر در شهر با عنوان ضرورت رعایت حقوق مصرف کننده به منظور هدفمندسازی بازرسی از واحدهای صنفی و درج قیمت بر روی تمام کالاهای موجود در فروشگاه‌ها برگزارشده است.

وی با اشاره به استقرار بازرسان اتاق اصناف در هفت نقطه از شهر تبریز به منظور کنترل، پایش قیمت و کیفیت کالا و خدمات در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» افزود: موضوع عدم افزایش قیمت تا پایان ماه مبارک رمضان و عید نوروز به تمام صنوف از طریق اتحادیه‌ها و سازمان‌های صنفی ابلاغ شده است.

منبع: ایسنا