اخبار شهرستان » اخبار ویژه » سیاسی
کد خبر : 8602
دوشنبه - 20 شهریور 1396 - 21:19

زمینه توسعه شهرستان اهر را با تفکر جهادی فراهم کنیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید با تفکر جهادی زمینه را برای توسعه شهرستان اهر فراهم کنیم. 

زمینه توسعه شهرستان اهر را با تفکر جهادی فراهم کنیم

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سعید شبستری خیابانی در آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان اهر با تأکید بر ترویج فرهنگ جهادی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: مدیری که تنها برنامه اش اجرای برنامه های روزمره اداری است به درد مدیریت جهادی نمی خورد و ما به اینگونه مدیران ضعیف نیازی نداریم.

وی تاکید کرد: باید مدیری انتخاب کنیم که شبانه روز در فکر خدمت به مردم  و دغدغه اش حل مشکلات مردم در حوزه فعالیت خود باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: دیگر انتخابات تمام شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا اهداف نظام و انقلاب و سیاست‌های دولت را در بحث اشتغال و سرمایه گذاری و توسعه سایر بخش ها به نحو احسن و ممکن به سرانجام برسانیم.

دکتر شبستری افزود: باید مرز بندی ها را از بین ببریم و فضایی وحدت آفرین را فراهم کنیم تا یکدیگر را در مقابل هم قرار نداده و فرصت بهره برداری و سوء استفاده را از دشمن بگیریم.

وی گفت: امروز برنامه دشمن ایجاد اختلاف در درون نظام بوده و همه ما باید با وحدت و همدلی فرصت سوء استفاده دشمن را بگیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به ظرفیت های اقتصادی منطقه ارسباران و شهرستان اهر افزود: انتظار داریم فرماندار جدید اهر از قابلیت های معدنی و گردشگری و کشاورزی منطقه برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش مضاعف کند.