به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سعید شبستری خیابانی در آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان اهر با تأکید بر ترویج فرهنگ جهادی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: مدیری که تنها برنامه اش اجرای برنامه های روزمره اداری است به درد مدیریت جهادی نمی خورد و ما به اینگونه مدیران ضعیف نیازی نداریم.

وی تاکید کرد: باید مدیری انتخاب کنیم که شبانه روز در فکر خدمت به مردم  و دغدغه اش حل مشکلات مردم در حوزه فعالیت خود باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: دیگر انتخابات تمام شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا اهداف نظام و انقلاب و سیاست‌های دولت را در بحث اشتغال و سرمایه گذاری و توسعه سایر بخش ها به نحو احسن و ممکن به سرانجام برسانیم.

دکتر شبستری افزود: باید مرز بندی ها را از بین ببریم و فضایی وحدت آفرین را فراهم کنیم تا یکدیگر را در مقابل هم قرار نداده و فرصت بهره برداری و سوء استفاده را از دشمن بگیریم.

وی گفت: امروز برنامه دشمن ایجاد اختلاف در درون نظام بوده و همه ما باید با وحدت و همدلی فرصت سوء استفاده دشمن را بگیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به ظرفیت های اقتصادی منطقه ارسباران و شهرستان اهر افزود: انتظار داریم فرماندار جدید اهر از قابلیت های معدنی و گردشگری و کشاورزی منطقه برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش مضاعف کند.