به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان اهر، اتمام پروژه بزرگراه اهر – تبریز را زیربنایی ترین امر در راستای تحقق سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار عنوان کرد و گفت:  باید با فراهم کردن زمینه ها و بسترها به استقبال سرمایه گذاران برویم و از سرمایه گذاری در شهرستان اهر حمایت کنیم.

وی در ادامه افزود: از حسن اعتماد دکتر اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی به بنده نسبت به انتخابم با عنوان فرماندار شهرستان اهر و همچنین از شهروندان اهری که طی تماس هایی ابراز علاقه داشته اند، سپاسگزارم.

محمودی گفت: خوشبختانه شهرستان اهر ظرفیت های بسیاری خوبی در زمینه توسعه اشتغال دارد و باید از ظرفیت هایی که نخبگان، کارآفرینان در راستای توسعه شهرستان اهر دارند، به خوبی استفاده بکنیم.

فرماندار جدید اهر با اشاره به اینکه در کنار فعالیت های اقتصادی، بایستی به مبحث گردشگری و توسعه این صنعت نیز در شهرستان اهر توجه داشته باشیم، گفت: در بحث تبریز ۲۰۱۸ شهرستان اهر جزو شهرستان های محور گردشگری بوده که امیدواریم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی توجه ویژه بر نقش این شهرستان در تبریز ۲۰۱۸ داشته باشند.

وی در ادامه بابیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری در تنفیذ حکم رئیس جمهور در خصوص اقتصاد و معیشت مردم یک نکته محوری است، افزود: مهم ترین و ضروری ترین نیاز امروز کشور بحث اشتغال است و ما به عنوان مدیران دولتی وظیفه داریم تا رویکرد مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری را در شهرستان ها دنبال کنیم.

زاهد محمودی در پایان گفت: امنیت در شهرستان، استان و کشورمان برای ما یک نعمت است که مرهون خون شهدا و ایثارگران، نیروهای مسلح، نظامی، انتظامی و قضایی و حضور مردم در صحنه های نظام و انقلاب هستیم و باید قدر این امنیت را بدانیم.