به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در نشست صمیمی با خبرنگاران ضمن بیان اینکه جایگاه ویژه رسانه ها و اصحاب رسانه در دولت تدبیر و امید مشهود است، گفت: مهم ترین رویکرد رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تأثیرگذاری بر افکار عمومی است و رسانه ای که تأثیرگذاری آن بر افکار عمومی بیشتر باشد، موفق تر خواهد بود.

وی با اعلام اینکه بخش بیشتری از حوزه مطبوعات و رسانه در فضای مجازی خلاصه می شود، اظهار داشت: در شهرستان اهر علاقه مندی خبرنگاران و اصحاب رسانه به این حرفه نسبت به سایر شهرستان ها بیشتر است و از نظر فعالیت نیز با مرکز استان برابری می کنند.

محمودی در ادامه ضمن اعلام اینکه جامعه ای اگر بخواهد به مرحله شکوفایی، رشد، توسعه و پیشرفت برسد، باید مطبوعات و رسانه های فعال و پویا داشته باشد، افزود: لازمه پویایی جامعه در عصر کنونی مطبوعات و اصحاب رسانه است و ما سعی میکنیم به عنوان نقطه قوت به این مسئله نگاه کنیم.

فرماندار اهر خاصیت اصلی رسانه ها را نقد کردن عنوان کرد و گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی باید از نقد رسانه ها و اصحاب رسانه استقبال کنند که این نقدها البته انتقاد های منصفانه باعث ایجاد تغییر و تحول در رسانه ها می شود.

وی افزود: در سال ۱۳۳۲ که امکاناتی برای چاپ و نشر مطبوعات وجود نداشت، شهرستان اهر دارای مطبوعات بود و امروزه نیز برخلاف سایر شهرستان ها دارای مطبوعاتی فعال، پویا و بروز است.

زاهد محمودی در پایان حفظ کرامت و حرمت مردم را از اولویت های کاری خود در شهرستان اهر عنوان کرد و گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان اهر مکلف هستند تا حرمت مردم را حفظ کرده و به آن ها خدمات دولت را ارائه دهند.