به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با بیان اینکه خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران در راس تمامی امور قرار دارد و از مهمتریین وظایف مسئولان است، گفت: خدمت به مردم یک توفیق الهی است و باید ما دولت مردان فعالیت هایی داشته باشیم که مردم قدرشناس اهر از مسئولین به نیکی یاد کنند.

وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری از بحث های مهم کشور در این زمان است، افزود: اعضای ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان اهر موظف اند در راستای منویات مقام معظم رهبری، رفع معضل اشتغال و توسعه شهرستان، به صورت همه جانبه از سرمایه گذاران حمایت کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر افزود: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم زمانی که مردم و یا سرمایه گذاران برای پیگیری مشکل خود به ادارات مراجعه می کنند، در کمترین زمان به مشکلات آن ها رسیدگی کرده و به روزها یا هفته های آینده موکول نکنند.

محمودی گفت: در این زمان مردم شهرستان اهر بیش از پیش به مسئولانی کاری و تلاش گر نیاز دارند و تصمیم مدیران و دولتمدران در دولت تدبیر و امید بر بکارگیری از مدیران کاری و تلاشگر است.

فرماندار شهرستان اهر در ادامه یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های دستگاه های اجرایی را خوش بین کردن مردم به نظام و دولت عنوان کرد و گفت: یکی از اولویت های ما در مدیریت شهرستان اهر توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری بوده و در کنار آن باید برای تحقق برنامه ها و سیاست های دولت دوازدهم تلاش کنیم.

وی افزود: در حال حاضر سند تدبیر و توسعه شهرستان اهر، برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در این شهرستان است که در ۵ هسته کلیدی تعیین شده است.

محمودی از تشکیل ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان اهر خبر داد و گفت: دستگاه های ذیربط که عضو ستاد جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان اهر خواهند شد، موظف‌ خواهند بود تا در راستای منویات مقام معظم رهبری و رفع معضل اشتغال و توسعه شهرستان، از سرمایه گذاران به‌صورت همه جانبه حمایت کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر در پایان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و دستگاه‌ها با محوریت روابط عمومی فرمانداری اهر تشکیل می شود، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید به فکر فعالیت بهتر روابط عمومی ها باشند و در کنار آن با تعامل بین خبرنگاران و اصحاب رسانه، عملکردها را خدمت مردم شریف شهرستان اهر انعکاس دهند.