اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » اقتصادی » سیاسی » فرهنگی
کد خبر : 8825
چهارشنبه - 29 شهریور 1396 - 19:49
فرماندار شهرستان اهر:

خدمت به مردم از مهم ترین وظایف مسئولان است

فرماندار شهرستان اهر گفت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین وظایف مسئولان است.

خدمت به مردم از مهم ترین وظایف مسئولان است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با بیان اینکه خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران در راس تمامی امور قرار دارد و از مهمتریین وظایف مسئولان است، گفت: خدمت به مردم یک توفیق الهی است و باید ما دولت مردان فعالیت هایی داشته باشیم که مردم قدرشناس اهر از مسئولین به نیکی یاد کنند.

وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری از بحث های مهم کشور در این زمان است، افزود: اعضای ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان اهر موظف اند در راستای منویات مقام معظم رهبری، رفع معضل اشتغال و توسعه شهرستان، به صورت همه جانبه از سرمایه گذاران حمایت کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر افزود: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم زمانی که مردم و یا سرمایه گذاران برای پیگیری مشکل خود به ادارات مراجعه می کنند، در کمترین زمان به مشکلات آن ها رسیدگی کرده و به روزها یا هفته های آینده موکول نکنند.

محمودی گفت: در این زمان مردم شهرستان اهر بیش از پیش به مسئولانی کاری و تلاش گر نیاز دارند و تصمیم مدیران و دولتمدران در دولت تدبیر و امید بر بکارگیری از مدیران کاری و تلاشگر است.

فرماندار شهرستان اهر در ادامه یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های دستگاه های اجرایی را خوش بین کردن مردم به نظام و دولت عنوان کرد و گفت: یکی از اولویت های ما در مدیریت شهرستان اهر توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری بوده و در کنار آن باید برای تحقق برنامه ها و سیاست های دولت دوازدهم تلاش کنیم.

وی افزود: در حال حاضر سند تدبیر و توسعه شهرستان اهر، برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در این شهرستان است که در ۵ هسته کلیدی تعیین شده است.

محمودی از تشکیل ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان اهر خبر داد و گفت: دستگاه های ذیربط که عضو ستاد جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان اهر خواهند شد، موظف‌ خواهند بود تا در راستای منویات مقام معظم رهبری و رفع معضل اشتغال و توسعه شهرستان، از سرمایه گذاران به‌صورت همه جانبه حمایت کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر در پایان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و دستگاه‌ها با محوریت روابط عمومی فرمانداری اهر تشکیل می شود، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید به فکر فعالیت بهتر روابط عمومی ها باشند و در کنار آن با تعامل بین خبرنگاران و اصحاب رسانه، عملکردها را خدمت مردم شریف شهرستان اهر انعکاس دهند.