اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » فرهنگی
کد خبر : 8956
شنبه - 1 مهر 1396 - 19:58

لزوم تربیت دانش آموزان با رویکرد اخلاق محوری در مدارس

فرماندار شهرستان اهر گفت: تربیت دانش آموزان در مدارس باید با رویکرد اخلاق محوری باشد.

لزوم تربیت دانش آموزان با رویکرد اخلاق محوری در مدارس

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در مراسم نمادین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۷ که در مدرسه نمونه دولتی توحید شهرستان اهر برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم تربیت دانش آموزان با رویکرد اخلاق محوری در مدارس، گفت: باید بیش از هر چیزی در مدارس و مراکز علمی به بحث اخلاق مداری توجه شود.

وی افزود: دانش آموزان امروز آینده کشور را تضمین می کنند که در واقع اگر سطح علمی دانش آموزان هر اندازه فراتر رود، همان اندازه نیز آینده کشور روشن خواهد بود.

فرماندار اهر با بیان اینکه زیربنای پیشرفت و توسعه هر کشوری، توسعه علمی در آن کشور است، گفت: اگر در حوزه های علمی، فن آوری، عمرانی و اجتماعی، مبنای توسعه علمی که از مدارس و دانشگاه‌ها نشات گرفته باشد، آینده کشور روشن و با پیشرفت و توسعه همراه خواهد بود.

محمودی در پایان ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، دهه اول محرم را تبیین کننده فلسفه قیام عاشورا و قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: هفته دفاع مقدس به نوعی امتداد دهه محرم الحرام بوده است چراکه تاکنون هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده ایم تا دانش آموزان در امنیت و آرامش به تحصیل مشغول باشند.