اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی » سیاسی
کد خبر : 8994
یکشنبه - 2 مهر 1396 - 12:07

ایرج شهین باهر شهردار تبریز شد + رزومه

در جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز، ایرج شهین باهر به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

ایرج شهین باهر شهردار تبریز شد + رزومه

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز، ایرج شهین باهر با کسب ۷ رأی از ۱۳ رأی در برابر سلیمانپور با ۶ رأی، به عنوان شهردار تبریز انتخاب شد.

“ایرج شهین باهر به سال ۱۳۵۱ در تبریز متولد شده است. لیسانس عمران خود را در سال ۱۳۷۵ اخذ کرده و هم اکنون دانشجوی دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری است.

وی دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه یک شهرسازی و اشتغال به کار مهندسی پایه یک عمران است و  به دلیل ۳ دوره حضور در کسوت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در میان این طیف مشهور است.

رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی طی دو دوره و عضویت در شورای اسلامی شهر تبریز در دور چهارم و شهردار باسمنج از جمله فعالیت های شاخص مدیریتی وی بوده است.

باهر پیش تر در ادوار پنجم و ششم عضو هیئت مدیره سازمان نظم مهندسی استان بود و در بخش ها و کمیته های مختلف این سازمان فعالیت کرده است.

وی کارشناس رسمی قوه قضائیه است و مدتی هم رئیس کانون کارشناسان رسمی استان بود.

شهین باهر اولین باری نیست که نامش در قامت شهردار مطرح می‌شود؛ وی در سال‌های ۸۵ تا ۸۹ شهردار باسمنج بود که اتفاقاً در همین دوران توانست به‌عنوان شهردار نمونه کشور انتخاب شود و قبل از آن هم مشاور شهرداری مرند بود.