به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بانوی فتنه جدیدترین اثر اعظم فرخزاد (آخوند زاده) در قالب رمان از طریق انتشارات پرسمان به شماره انتشار بین المللی (شابک) ٩٧٨۶٠٠١٨٧٢١٩٨ به قیمت ٣٠ هزار تومان منتشر شد

گفتنی است که خانم اعظم فرخزاد (آخوند زاده) در شهرستان اهر متولد گردید. او در نوجوانی به نوشتن علاقه مند شد و در آغاز جوانی با نوشتن داستانهای کوتاه با برخی مجلات آن دوره مانند «دختران و پسران»، «جوانان»، «اطلاعات هفتگی» و غیره با نام مستعار فرزانه مهدوی همکاری نمود.

فرخزاد به علت شغل پدر که کارمند وزارت دارایی بود، دوران کودکی و نوجوانی خود را در تهران گذراند و سپس همراه خانواده به آذربایجان بازگشت و بعد از ازدواج، در تبریز ساکن شد.

وی اولین رمان تحقیقی خود را در سال ١٣٧٢ با عنوان «زندگی را از نوع آغاز من» که چاپ دوم آن با نام «هانا» چاپ شد را به رشته ی تحریر در آورد.

فرخ زاد در سال ١٣٨٠ به طور جدی وارد عرصه فعالیتهای هنری خویش گردید و رمان «هانا» را چاپ نمود و تاکنون رمان های زیادی نوشته که چندین عنوان به چاپ رسیده است.

وی بعد از نوشتن چندین جلد رمان که موضوع اکثر آنها عاطفی و اجتماعی است به نوشتن کتابهای تاریخی روی آورد، زیرا که در کتابهایشان موضوع تاریخ و فرهنگ کشور خویش و دیگر ممالک را پیش می کشید و به خواندن کتاب های تاریخی عشق می ورزید.

اغزم فرخ زاد اولین کتاب تاریخی تحقیقی خود را با عنوان «نازبانو، گمشده ناصرالدین شاه» به اتمام رساند و اینک چاپ گردیده و دومین رمان تاریخی خود را با عنوان «اشرف ملکه بی تاج و تخت» را به اتمام رسانده

وی همچنین در حال نگارش کتاب «تاج السلطنه، آشوبگر قاجار» می باشد و عنوان کتاب بعدی او « فوزیه، عروس مصری» می باشد.

چندین کتاب وی در حال بررسی برای ساختن فیلم و سریال می باشد و اکنون عضو انجمن های ادبی اهر، تبریز است و با چندین نشریه نیز همکاری دارد.