به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مسابقات ورزشی بخش آبش احمد شهرستان کلیبر به همت تربیت بدنی سپاه آبش احمد و با همکاری اداره ورزش و جوانان، حوزه بسیج عشایر حضرت عباس (ع) و هیات فوتبال بخش آبش احمد به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در طول پنج روز برگزار شد.

این مسابقات در پنج رشته ورزشی فوتسال، والیبال دو نفره، شطرنج، تنیس روی میز و دو و میدانی برگزار شد و در پایان با اهدای کاپ، جوایز غیرنقدی و لوح تقدیر از نفرات و تیمهای برتر تجلیل شد.

در رشته ورزشی تنیس روی میز آقایان امیرسنایی، خداحسین دنیوی و محمدرضا نظری رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته شطرنج، آقایان محمد توحیدی، اللهوردی فداکار و محمد عابدی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رشته ورزشی دو و میدانی رده زیر ۱۴ سال، آقایان معین سلامی، نیما سلطان زاده و رضا عبدالهی به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند و در رشته دو و میدانی رده زیر ۱۶ سال نیز، آقایان حسین نورمحمدی، امیر حسین بخشی و رضا کریمی در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

تیم حوزه خاتم الانبیاء با حضور آقایان محمد عابدی و شهریار جنگی، تیم مقاومت متشکل از آقایان خدا حسین دنیوی و مظفر کریمی و  تیم شهدای بسیج با حضور آقایان مهدی شهابی و امیر سنایی در رشته ورزشی والیبال دو نفره به مقام های اول تا سوم دست یافتند و تیم های پایگاه شهید یاغچیان امیرآباد، پایگاه شهید قدوسی قوشابلاغ و پایگاه شهید تجلایی سردارآباد در رشته ورزشی فوتسال رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.