به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی قبل از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند بازسازی بقعه شیخ شهاب الدین محمود اهری، بر لزوم تسریع در بازسازی این اثر تاریخی در راستای تبریز ۲۰۱۸ تأکید کرد و گفت: بقعه شیخ شهاب الدین محمود اهری یکی از مهمترین آثار تاریخی این شهرستان بوده که به نوعی هویت این شهر است و اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری انتظار داریم که بازسازی و بازگشایی این اثر تاریخی تسریع شود.

وی افزود: در جریان رویداد تبریز ۲۰۱۸، استان آذربایجان شرقی میزان هزاران گردشگر از کشورهای اسلامی خواهد بود که لازم است از این فرصت نیز برای شناساندن ظرفیت های گردشگری شهرستان اهر به گردشگران خارجی استفاده کنیم.

فرماندار اهر ادامه داد: در این راستا علاوه بر خود تبریز، پنج شهر آذربایجان شرقی به عنوان محورهای گردشگری تبریز ۲۰۱۸ انتخاب شده اند که شهرستان اهر نیز جز آنهاست و باید با آماده سازی مقدمات نهایت تلاشمان را برای جذب گردشگران به کار گیریم.

محمودی در پایان با تأکید بر اینکه هدف دولت در راستای ایجاد اشتغال و توسعه شهرها حمایت از سرمایه گذاران است، یادآور شد: نیاز امروز شهرستان اهر که در مسیر تردد گردشگران قرارگرفته، ساخت هتل می باشد و در این راستا نیز به صورت همه جانبه از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.