به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مسعود پزشکیان در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی، اظهار کرد: از آقای جبارزاده تشکر می‌کنم که در قالب یک برنامه‌ راهبردی فعالیت کرده و کارهای خوبی انجام دادند و بعد از این نیز برنامه‌ها در قالب همان نقشه‌ راه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدابخش سابقه‌ فعالیت در آذربایجان شرقی به عنوان معاون استاندار را در کارنامه خود دارد، تصریح کرد: در زمان ریاستم در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آقای خدابخش معاون استاندار بود و به خوبی با مشکلات و چالش‌های استان آشناست.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی برازنده‌ کشورمان نیست، افزود: شایسته نیست در کشورمان رانت و فساد باشد، شایسته نیست جوانان بیکار بوده و عده‌ای به نان شب محتاج باشند؛ باید طرحی نو داشته و کار جهادی کنیم.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه در قیامت یقه‌ ما را می‌گیرند، تاکید کرد: زنده‌ماندن سخت‌تر از شهید شدن است، چون فرد زنده باید با همه چیز بجنگد؛ البته جنگی شایسته است که برای قدرت و شهرت نباشد و هدف حل مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: باتوجه به فرمایش رهبری، ایران باید بهترین و الگوی سایر کشورهای منطقه باشد؛ چشم انداز کشورمان نیز به همین موضوع تاکید دارد.

وی تصریح کرد: باید دست به دست هم داده و مسیر درست را انتخاب کنیم تا ضمن پاسخگویی به مردم، در پیشگاه خداوند نیز پاسخگو باشیم.

اعزازی، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم از خدمات و زحمات دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار پیشین قدردانی و برای دکتر مجید خدابخش استاندار جدید آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت کرد.