اخبار استان آذربایجان شرقی » اخبار ویژه » سیاسی
کد خبر : 9295
پنجشنبه - 6 مهر 1396 - 13:38

امیدوارم با مساعدت همه مسئولان و نمایندگان بتوانم به وظایف خود عمل کنم

استاندار آذربایجان شرقی گفت: خداوند را شاکرم که با اعتماد وزیر کشور، ریاست جمهوری و هیئت وزیران پس از ۱۴ سال مجدداً به استان مهم، تاثیر گذار و قهرمان پرور آذربایجان شرقی بازگشتم.

امیدوارم با مساعدت همه مسئولان و نمایندگان بتوانم به وظایف خود عمل کنم

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی، افزود: امیدوارم با مساعدت تمامی مسئولان و به ویژه نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه دراستان، بتوانم به وظایف خود عمل کرده و با همراهی نخبگان و پتانسیل هایی که در استان وجود دارد، سند تدبیر توسعه استان را تا پایان ماه جاری به روز کرده و طی برنامه عملیاتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: اتمام پروژهای نیمه تمام و شروع پروژه هایی که هنوز شروع نشده اند نیز باید دراولویت قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۲۰ سال قبل که بنده افتخار خدمت در استانداری آذربایجان شرقی را داشتم، تلاش ها در راستای جذب اعتبارات عمرانی به خصوص در روستاها بود و دولت مجاز به سرمایه گذاری بود. ولی امروزه دولت اعتبار کم تری داشته و در راستای اجرای اصل ۴۴ اجازه ی سرمایه گذاری ندارد.

وی ادامه داد: اما در کنار این محدودیت ها، فرصت های ایجاد شده از اعتبارات صندوق توسعه ی ملی، دوره ی پسابرجام و اقتصاد مقاومتی وجود دارند که می توان از آن ها در راستای ایجاد اشتغال استفاده کرد.