راضیه عباسی معروفان در گفت و گو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) با اشاره به جلسه های هفته گذشته شورا، اظهار داشت: جلسه‌ هایی که طی هفته گذشته برای بررسی انتخاب شهردار ترتیب یافته بود، بدون نتیجه به پایان رسید که احتمالا با اتمام بررسی سوابق گزینه ها، طی امروز، فردا و یا در نهایت پایان این هفته شهردار جدید اهر انتخاب و به فرمانداری جهت صدور حکم معرفی شود.

وی افزود: در صحن شورا برخی تجزیه و تحلیل هایی می شود که اعضای شورای اسلامی شهر اهر تأکید دارند که شئونات گزینه‌های شهرداری اهر حفظ شود و بر همین اساس ترجیح داده می شود که جلسات فقط با حضور اعضای شورا باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر بابیان اینکه اعضای شورا تأکید کرده اند تا تمامی اقدامات باید شفاف باشد و حضور خبرنگاران در صحن شورای شهر اهر اولین قدم در این راستا خواهد بود، خاطرنشان کرد: جلسه ای که برای انتخاب شهردار اهر برگزار می شود با حضور رسانه ها و خبرنگاران خواهد بود.

عباسی معروفان در پایان گفت:  اعضای شورای شهر اهر، معیار های انتخاب شهردار جدید را متعهد و مجرب بودن، کارمند رسمی وزارت کشور و دولت، ترجیحا دارای سابقه شهرداری و داشتن حداقل ۴۰ سال سن برگزیده اند که شهردار آینده اهر با این معیارها انتخاب خواهد شد.