اخبار استان آذربایجان شرقی » اخبار ویژه
کد خبر : 11583
دوشنبه - 8 آبان 1396 - 21:14
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

رسانه ها در اطلاع رسانی از جانبداری پرهیز کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها در اطلاع رسانی و انعکاس مطالب باید امانت دار بوده و بایستی از جانبداری و داشتن نگاه سیاسی پرهیز کنند.

رسانه ها در اطلاع رسانی از جانبداری پرهیز کنند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس محمدصادق پورمهدی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی با اعلام اینکه نقش رسانه ها در آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی رویدادهای جامعه مهم است، گفت: رسانه ها در اطلاع رسانی و انعکاس مطالب باید امانت دار بوده و بایستی از جانبداری و داشتن نگاه سیاسی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه صداقت در نوشتار و گفتار از ویژگی های مهم رسانه هاست، اظهار کرد: اعمال نظر شخصی در بیان مطالب موجب سلب اعتماد مردم به رسانه می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: رسانه ها در تمام ابعاد هم از لحاظ اجتماعی و فرهنگی در جامعه نقش آفرین بوده و تعدادی از خبرگزاری هابه عنوان زبان گویای دولت در سال های اخیر خوب عمل کرده و در مسیر رشد قرار گرفته اند.

پورمهدی در خصوص نقش نمایشگاه های کتاب و مطبوعات در افزایش اطلاعات مردم و آگاهی بخشی به آن ها، افزود: با توجه به استقبال خوب مردم و شهروندان،  این نمایشگاه ها می تواند در ارتقای سطح آگاهی آنان موثر باشد.

وی در پایان با اشاره به رشد فضای مجازی در زمان کنونی گفت: در این فضا هر شهروند می تواند یک رسانه باشد و باید این رسانه ها نیز به سمت تخصصی شدن حرکت کنند.