اجتماعی » اخبار شهرستان » اقتصادی
کد خبر : 24560
شنبه - 30 تیر 1397 - 19:18
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر:

ایجاد ۱۲۲ فرصت شغلی توسط کمیته امداد اهر در سه ماهه نخست سال جاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۲۲ فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر ایجاد شده است.

ایجاد ۱۲۲ فرصت شغلی توسط کمیته امداد اهر در سه ماهه نخست سال جاری

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسین بگلری در جلسه شورای زکات شهرستان اهر گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر توانسته در سه ماهه اول سال ۹۷ با پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال وام برای تعداد ۱۲۲ فرصت شغلی ایجاد کند.

وی بابیان اینکه تاکنون جلسات متعدد آموزشی برای عاملین زکات برگزار شده است، گفت: با همکاری بخشداری جلسه توجیهی برای آموزش دهیاران، عاملین زکات و شوراهای اسلامی روستا با حضور امام جمعه شهرستان، بخشدار و مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قبل از ماه مبارک رمضان برگزار و یادآوری ها، وظایف و آموزش های لازم برای آن‌ها داده شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر به جلسه هماهنگی زکات فطره نیز اشاره کرد و عنوان داشت: جلسه هماهنگی زکات فطره نیز با حضور اعضای شورای زکات شهرستان در محل فرمانداری برگزار و با نصب صندوق ها در محل نماز عید فطر نسبت به جمع آوری آن اقدام و مبالغ آن بلافاصله به صورت نقدی و غیر نقدی بین نیازمندان و مددجویان توزیع شد.

بگلری با ذکر اینکه کمیته امداد و سایر ارگان های حمایتی در تولید فقر نقشی نداشته و تنها درمانگر فقر هستند، گفت: وضعیت اجتماعی و اقتصادی عامل بروز فقر در جامعه شده و تنها راه برون رفت از آن ارتقاء شاخص های فرهنگی، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری است.

وی در پایان به برگزاری همایش فرهنگ کار، اشتغال و سبک زندگی اسلامی توسط کمیته امداد اهر اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و اشتغال، همایش فرهنگ کار، اشتغال و سبک زندگی اسلامی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر با حضور استاد قدوسی برگزار شد که در نوع خود کم نظیر بود و مورد استقبال قرار گرفت.