اخبار شهرستان » اخبار ویژه » اقتصادی
کد خبر : 2761
دوشنبه - 25 بهمن 1395 - 19:16

مسدود شدن راه ۶۰ روستای اهر در پی بارش های اخیر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر از مسدود شدن راه ارتباطی ۶۰ راه روستای شهرستان اهر خبر داد.

مسدود شدن راه ۶۰ روستای اهر در پی بارش های اخیر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس قاسم قمری در گفتگو با خبرنگاران گفت: راه ارتباطی ۶۰ روستای شهرستان اهر به علت بارش برف همراه با کولاک بسته شده و با ادامه بارش ها و وزش باد این تعداد نیز در حال افزایش است.

قمری در ادامه افزود: در حال حاضر محورهای اهر – تبریز، اهر – ورزقان، اهر – مشگین شهر و اهر – کلیبر باز بوده و تردد در راههای روستایی نیز با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

وی از آماده باش کامل نیروهای راهداری در محورهای شهرستان خبر داد و گفت: ۷ اکیپ راهداری در راه های روستائی و ۵ اکیپ در راه های اصلی مشغول برف روبی مسیرها هستند.

رئیس اداره اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در جاده ها باید به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز بوده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند، افزود: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ دریافت نمایند.

قمری اظهار داشت: همکاران زحمتگش این اداره بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات رانندگان و مسافرین عزیز در خصوص وضعیت راه ها می باشند.