اخبار شهرستان » اخبار ویژه » سلامت
کد خبر : 32419
شنبه - 17 اسفند 1398 - 09:31
فرماندار شهرستان اهر خبر داد

پیشنهاد اعمال محدودیت در محور اهر – مشگین شهر به ستاد استانی مبارزه با کرونا

فرماندار و رییس قرارگاه زیستی شهرستان اهر گفت: اعمال محدودیت تردد در محور اهر – مشگین شهر به ستاد استانی مبارزه با کرونا پیشنهاد داده شده است.

پیشنهاد اعمال محدودیت در محور اهر – مشگین شهر به ستاد استانی مبارزه با کرونا

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان مشگین شهر، گفت: اعمال محدودیت و مسدود نمودن محور اهر – مشگین شهر به ستاد استانی مبارزه با کرونا پیشنهاد داده شده است.

وی افزود: با توجه به سیر صعودی افراد مشکوک به بیماری کرونا در سطح شهرستان اهر، از مردم درخواست می کنیم هر گونه مسافرت، خرید و دید و بازدید را به بعد از عادی شدن وضعیت موجود موکول نمایند.

فرماندار اهر ادامه داد: حسب دستور وزیر محترم کشور و بر اساس تصمیم شورای تامین شهرستان، تمامی مرخصی و ماموریت مدیران و مسئولین ادارات و ارگان های دولتی شهرستان لغو شده و تمامی ادارات در آماده باش کامل می باشند.

محمودی همچنین از مردم خواست حتما به توصیه ها و آموزش های بهداشت و درمان شهرستان توجه نموده و از مراجعات بی مورد به مراکز بهداشتی و درمانی خودداری نمایند.

رییس قرارگاه زیستی شهرستان اهر در پایان ضمن تشکر از برخی کسبه و اتحادیه ها از جمله اتحادیه طلافروشان که داوطلبانه نسبت به تعطیلی واحد صنفی اقدام نموده اند، گفت: از سایر اتحادیه ها، اصناف و بازاریان و مجتمع های تجاری درخواست می شود در این زمینه بهداشت و درمان شهرستان را همراهی و یاری نمایند.